Компенсація за неякісні послуги

У потоці всіляких новин економічного і соціального характеру, що заполонили вітчизняний медійний простір з початку поточного року, мало хто з наших громадян звернув увагу на документ Національної комісії з питань державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) за номером 1841, опублікований у газеті «Урядовий кур’єр» 12 січня.

Між тим Постановою (офіційна назва згаданого документу) з дня публікації набув чинності Порядок забезпечення стандартів якості послуг з електропостачання. Його прийнято з метою захисту прав споживачів, яким надаються вказані послуги неналежної якості. При цьому документом установлено загальні і гарантовані стандарти послуг і процедуру надання компенсацій та розміри відшкодувань у разі порушення регламентних нормативів.

- Це – дуже важливе рішення, яке надає можливість споживачам нарешті отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. Регулятор і надалі піклуватиметься на рівні споживачів про їхні інтереси і робитиме все можливе для їх захисту, - підкреслив голова НКРЕКП Дмитро Вовк.

Додамо, що й населенню не слід забувати про свої зобов’язання перед електроенергетиками. Адже, як свідчать дані Головного управління статистики в Одеській області, заборгованість споживачів з оплати за використану електроенергію лише по Одесі на кінець 2016-го – початок 2017 років складала близько 170 мільйонів гривень.

Рубрика: 
Выпуск: 

Схожі статті