Хотілося б вірити

З настанням тепла шляховики знову латають ями на дорогах державного значення. В Миколаївському районі працівники ТОВ «Березів­каагрошляхбуд» (ке­рівник Князь Хачатрян) вже завершили ямковий ремонт досить жвавого автошляху Т-16-23 Ананьїв – Троїцьке – Березівка – Вікторівка на ділянці від Веселого до Скосарівки. 

А чи надовго? Адже жахливий стан доріг, зокрема на півдні країни, – це наслідок безконтрольного використання важкого габаритного транспорту, особливо підприємствами агросектору. За даними Мінінфраструктури, збитки, завдані дорожньому господарству країни від перевищення габаритно-вагових норм, сягають близько двох мільярдів гривень щорічно. 

Так, з приходом тепла свіжі ритвини оголилися в районі села Янишівка на Балтській трасі, де на ремонт торік було витрачено добрий десяток мільйонів гривень бюджетних коштів. 

Чимало інших шляхів загального користування також погіршали по зимі внаслідок деформацій. 

Якщо поспостерігати за рухом автотранспорту, наприклад, на дорозі Троїцьке – Покровка, то лише за годину можна нарахувати не один десяток перевантажених фур. Перевальцем, перекочуючись з ями у яму, автопоїзди рухаються заданим маршрутом. Від їхніх коліс ритвини дедалі поглиблюються, свіжими тріщинами від вібрації вкриваються хати у селах. Щоб не трястися ямами, водії легковиків місцями накатали паралельну ґрунтову дорогу, подекуди через фермерські поля.  

Безумовно, якість дорожнього покриття є запорукою безпечного і спокійного руху. І хоча фахівці стверджують, що  найпопулярніший нині ямковий ремонт значно вигідніший, економніший і швидший за інші, щовесни переконуєшся у протилежному: поряд із залатаною з’являється нова яма. І якщо ненароком вскочиш у неї автомобілем, то й претензій нікому висунути, щоб компенсувати витрати на ремонт.

Рубрика: 
Выпуск: 

Схожі статті