Вже задніх не пасемо

Триває розпочатий у квітні капітальний ремонт дороги державного значення М-05 «Київ – Одеса» на 402-409 кілометрах (Знам’янський підйом). Шляхові роботи ведуться підрядними організаціями ТОВ «Ростдорстрой» і ТОВ «Автомагістраль-Південь», які в листопаді минулого року за результатами тендеру уклали три угоди на загальну суму 312 млн 51 тис. грн щодо капремонту цієї ділянки довжиною чотири з половиною кілометри. 

Фактично вже виконано роботи з фрезерування покриття, укладання дренуючого та вирівнюючого шарів, щебеневої основи. Загалом передбачається облаштування дорожнього одягу траси та мосту через р. Малий Куяльник, дощової каналізації, узбіччя, перехрестя, примикання, з’їздів, кюветів, перехідно-швидкісних смуг, електропостачання для зовнішнього освітлення, а нанесення розмітки і встановлення знаків.

– Сьогодні ділянка траси «Одеса – Київ», що проходить територією області, найкраща з-поміж усіх, – запевняє начальник служби автомобільних доріг в Одеській області Олег Варивода. – Але роботи на трасі тривають, і за кілька місяців проїзд нею стане  ще комфортнішим.

Торік на Одещині відремонтували понад 150 кілометрів доріг, а в цьогорічних планах – до 500 кілометрів. Стан автошляхів Одещини ще далекий від оптимального, але простежується чітка тенденція до його покращення. Додає оптимізму те, що ми вже вийшли з п’ятірки областей України, де найгірші дороги, хоча позаторік були взагалі першими в цьому негативному рейтингу. 

У плині нещодавньої робочої наради працівників облдержадміністрації на чолі з першим заступником голови ОДА Олександром Терещуком і обласної служби автодоріг на чолі з Олегом Вариводою розглядалися питання, пов’язані з переданням доріг загального користування місцевого значення до сфери управління Одеської обласної держадміністрації. Вирішено створити при ОДА комісію з організаційних питань децентралізації управління автомобільними дорогами місцевого значення в Одеській області.

Рубрика: 
Выпуск: 

Схожі статті