Дуже довгоочікуваний

  Півроку тому в «Одеських вістях» вийшла публікація за назвою «Довгоочікуваний маршрут». У ній ішлося про те, що на Привокзальній площі в Одесі пасажирам доводиться довго чекати 14-го тролейбуса, який пов’язує дві важливі точки нашого міста – залізничний вокзал і аеропорт. Попри вивішений на зупинці розклад із обіцяним 15-хвилинним інтервалом, тролейбуси з’являлися там у найліпшому разі через годину один після другого. По виході критичного газетного матеріалу становище на якийсь час покращилося. Але від серпня знову почалися значні збої в роботі маршруту.

До редакції вдруге звернулися громадяни, які попросили сприяння у виправленні ситуації. 

«Нехай би вони скоротили кількість рейсів, але чітко дотримувалися розкладу, або взагалі скасували цей маршрут, хоча, звичайно, не може в сучасному мільйонному місті не бути громадського транспорту, який би пов’язував вокзал і аеропорт», – ремствували потенційні пасажири. 

Журналісти «ОВ» перевірили інформацію на власному досвіді. Кілька днів поспіль їм довелося близько години чекати горезвісного тролейбуса. Звернувшись до водія довгоочікуваного маршруту з запитанням про те, коли вирушає останній рейс від залізничного вокзалу, відповіді не одержали. Точніше, водій пояснив, що йому важко сказати, бо працює сам на маршруті, – бракує як машин, так і водіїв.

Звернення до міського транспортного департаменту наслідку не дало. Молодий чоловік, що опікується цією сферою діяльності, виявився, м’яко кажучи, не дуже компетентним у цих питаннях.

По спілкуванні з міським чиновником довелося зв’я­затися безпосередньо з КП «Одесміськелектротранс». Після телефонної бесіди із заступником директора підприємства Вадимом Миколайовичем Ісаєвим, якому було передано претензії пасажирів, ситуація знову поліпшилася. Як довго 14-й маршрут тішитиме одеситів дотриманням графіку, сказати складно, але завжди хочеться вірити у щонайкраще.   

 

Рубрика: 
Выпуск: 

Схожі статті