Ще один шлях до Євросоюзу

У важливої для півдня України траси «Одеса-Рені», яку в повному обсязі після капітально-відновлювальних робіт буде здано в експлуатацію вже в нинішньому році, є міжнародна перспектива. Планується «перекинути» міст через Дунай та продовжити автобан територією Румунії до Болгарії. Наразі на рівні урядів України, Болгарії та Румунії відбуваються перемовини про реалізацією такого стратегічного проекту. Вже дано доручення на розробку проектно-технічної документації мосту. Продовження південної транспортної артерії, котра значно покращить логістику в зазначеному напрямку, буде здійснюватись в тому числі із залученням коштів по лінії Євросоюзу. Про це стало відомо під час робочої поїздки на Одещину президента України Петра Порошенка. Він разом з головою облдержадміністрації Максимом Степановим та головою обласної ради Анатолієм Урбанським урочисто відкрив новий мостовий перехід на трасі «Одеса-Рені» поблизу села Паланка Республіки Молдова. Не виключено, що в майбутньому відбудеться подовження траси аж до Греції. Про таке казав у виступі на форумі Міжнародного транспортного тижня в Одесі міністр інфраструктури України Володимир Омелян, котрий презентував «Національну транспортну стратегію України на період до 2030 року».

Новий мостовий перехід є важливим логістично-інфраструктурним об’єктом. Його вступ до ладу планувався раніше. Але строки будівництва не були витримані через суттєві помилки, котрі допустили ще на стадії проектування. Окрім того, під час перевірки навантаження сталося просідання грунту. Тож все довелося виправляти і на це знадобилося чимало часу.

Але колектив ТОВ «Мостобудівельний загін 112» із Броварів, котрий очолює Сергій Порожнюк, впорався з завданням на відмінно. За що президент України Петро Порошенко щиро подякував будівельників.

Мостовий перехід, прикрашений по обидва боки жовтими та синіми прапорцями, виглядає потужно та сучасно. Його довжина 152,36 метра, кількість прогонів - 8. Фінансування будівництва йшло із державного бюджету, за рахунок кредитних коштів, залучених під державні гарантії, а також понадпланових надходжень митниці. Розрахункове навантаження - 100 тонн. Але на випробуваннях міст з повним навантаженням витримав 360 тонн. 

Варто зазначити, що ширина нового мосту становить десять метрів, а старого була лише сім.

Відразу ж після перерізання червоної стрічки, по мосту в добрий час рушили вантажівки, рейсові автобуси, легкові автомобілі, так би мовити, дуже щільною колоною. Водії радісно посміхаються, як «першовідкривачі», пасажири махають руками, вітаючи будівельників та гостей відкриття, яке щойно відбулося.

Як сказав президент учасникам відкриття, одне із стратегічних завдань - розвивати українську автомережу до рівня європейської, будувати на основі кращих світових стандартів.

Выпуск: 

Схожі статті