Український експрес: час плюс комфорт

♦Довідка

Нічний швидкісний експрес № 12/11 Львів – Одеса долає відстань на дві години скоріше, ніж швидкий поїзд № 26/25, завдяки вилученню з графіку дрібних зупинок. Він вирушатиме з Одеси по непарних днях о 21:15. До Львова прибуватиме о 7:55. Зупинки по станціях: Подільськ (00:10–00:12), Жмеринка (02:37–02:57), Хмельницький (04:20–04:23), Тернопіль (06:03–06:06). 

Вартість квитка (з п’ятниці по неділю) – 513 грн 39 коп. у купейному вагоні, 1292 грн 38 коп. – у спальному. З понеділка по четвер – дешевше.

 

На три години швидше порівняно зі звичайним поїздом прибув до Одеси зі Львова перший нічний експрес.

Новісінький, просто лялечка, десятивагонний потяг кольору морської блакиті, що блищить на сонці, – не надивишся. І відрізняється він від своїх пасажирських побратимів, як вихідний день від будня. А що скажуть пасажири?

Вікторія Никольська, одеситка:

– Я в таких поїздах іще не їздила. Задово­лена. Я не люблю, коли в поїзді дуже спекотно або дуже холодно. Тут температура, як то кажуть, оптимальна.

Любов, одеситка:

– До Львова їздила у справах. Зараз забіжу додому, а потім – на роботу. За ніч відпочила добре. Комфортно, затишно, у вагоні чисто. Провідниці поставила б тверду п’ятірочку.

Христина Лозинська, провідниця (ота сама):

– Хороші вагони, побільше б таких потягів на українських залізницях. Щиро задоволені і ми, і наші пасажири.

Костянтин Одеський (яке прізвище!), начальник поїзда:

– До цього рейсу готувалися, ретельно добирали провідниць. Бачите, які у нас симпатичні дівчата. А головне – вони знають свою справу, тактовні, ввічливі, допоможуть у будь-якій ситуації. Ми прагнемо до сервісу європейських стандартів. Кожний вагон забезпечений системою опалення та кондиціонування повітря, які протягом рейсу працювали бездоганно. Окрім того, у вагонах встановлено кавові автомати. Еспресо, американо, капучино – кава на будь-який смак. Цю новинку пасажири оцінили належним чином, і попри те, що зі Львова потяг рушив у пізній час, кавою поласували багато людей.

Звичайно, кавові автомати – це нове. Але здається, найголовніше полягає в тому, що цей нічний експрес, фігурально кажучи, – наш вітчизняний продукт. У потязі поки що тільки десять вагонів – вісім купейних і два спальні. У кожному вагоні – «рухомий рядок» з інформацією для пасажирів.

Як розповів начальник відділу пасажирської компанії Іван Карп’як, сім вагонів потяга нові, складені на Крюківському вагонобудівному заводі. Ще три – після капітально-відновного ремонту, виконаного у ПАТ «Дніпровагонрембуд».

Розповідає головний інженер – перший заступник директора регіональної філії «Одеська залізниця» Павло Чекалов:

– Крім цього маршруту – Львів – Одеса – Львів, з 10 грудня буде відкрито новий маршрут Одеса – Львів – Пшемишль (Польща). Інакше кажучи, до Євросоюзу без пересадки. 

Нині ми плануємо реконструкцію станції «Білгород-Дністровський». Це дозволить збільшити кількість поїздів, що йдуть прямим рейсом із різних міст країни до нашого курортного регіону, минаючи Одесу. Це крім поїздів, що прибувають до Одеси. Планується також відновлення рухомого складу.

Залишається додати, що на цьому маршруті невеликі станції вилучені з розкладу. Поки що нічний експрес курсуватиме через день, але в перспективі планується зробити його щоденним.

Рубрика: 
Выпуск: 

Схожі статті