Новосели тролейбусних трас

Сорок сім новеньких тролейбусів кольорів прапора Одеси на днях  почнуть курсувати вулицями  міста. Нові машини порадують одеситів сучасним дизайном і комфортом. Тролейбуси до комунального підприємства поставила білоруська компанія «Білкомунмаш», виборовши тендер в укра­їнського  «Богдана”, а 8 мі­ль­­йонів євро на закупку нового транспорту надав європейський банк реконструкції і розвитку. 

  У тролейбусах «БКМ» реалізовані всі сучасні вимоги до громадського транспорту, і вони мають надійний запас міцності.

- Десять років служби для “БКМ”- це норма.  Гарантія на двигун складає сім років, рівно стільки ж - на кузов. Фактично наші слюсарі і механіки тривалий час не будуть стикатися з технічними проблемами, з ремонтом цих машин, що  дає нашому підприємству  серйозну економію   коштів.  Великий плюс - додаткова гарантія на гуму на колеса, а це не багато не мало - на 260 тисяч  кілометрів пробігу, - каже директор    КП «Одесміськелектротранс» Дмитро Жеман.              

  Для зручності пасажирів у новеньких тролейбусах передбачені такі корисні дрібнички, як вай-фай і стаціонарний пристрій для підзарядки  мобільників. Роботу водіїв полегшує ціла низка  допоміжних електронних систем. 

Чотири камери, дві з  яких  працюють в салоні, а ще пара камер, що працюють в режимі відеореєстратора і змонтовані у передній і задній частинах машини. Водієві з цим обладнанням  набагато зручніше керувати тролейбусом.  У режимі  заднього  ходу він може орієнтуватися не тільки за допомогою дзеркала - до його послуг ще й камера заднього виду. 

  Ситуацію у салоні фіксує   відеореєстратор. На випадок  виникнення   конфліктів до послуг правоохоронців - відеофіксація. 

  Нові функції тролейбусів дозволяють обійти ДТП, а не застрявати на години у заторах. Автономний хід машини  дає тролейбусу можливість  маневрувати без використання під’єднання до мережі зі швидкістю 15 кілометрів на годину. Цією опцією нових машин ми вже встигли скористатися під час реконструкції проїжджої частини на 5-й станції фонтану, - зазначає Дмитро Жеман, - думаю ,  одесити помітили, як водій не виходячи з кабіни натисканням на кнопку, опускав штанги, заводив машину і на дизельному ходу оминав ділянку шляху, що ремонтується.  Так само водій може вчинити на місцях дорожньо-транспортних пригод. Якщо ж машина з якихось причин зламалася або трапилася поламка на лінії, і треба повернутися в депо, знову-таки на дизельному ходу вона може це зробити самостійно, і не треба за нею висилати техдопомогу.  

У зв'язку з поповненням старі тролейбуси нікуди не зникнуть, а  вихід на лінію нових машин дозволить зайнятися капітальним ремонтом старої техніки. В «Одесміськелектротрансі» збираються збільшити випуск тролейбусів усіх категорій на  маршрути. 

- Вже до кінця цього року ми хочемо випуск зробити помітно вищим. Якщо зараз у нас   норма  машина складає 91 одиницю в день, то  до кінця року плануємо вийти на 110. Єдиний фактор, який нас стримує - це  саме кадровий.  Водіїв не вистачає, але і над цим  питанням  ми теж послідовно працюємо. 

  Подбали творці нових тролейбусів і про людей з обмеженими можливостями - в салоні створене одне місце для людини з інвалідністю, оснащене ременями безпеки. Для супроводжуючих таких громадян передбачено два окремих сидіння. У кабіні водія і у пасажирському салоні є підводки  для кондиціонерів.   Тролейбусники Одеси подбають про їхнє встановлення самостійно, адже це істотно дешевше, аніж кліматконтроль, обладнаний виробником.

 

 

Рубрика: 
Район: 
Выпуск: 

Схожі статті