Кабінет роботодавця: просто і зручно

На порталі Пенсійного фонду України відкрито кабінет страхувальника (роботодавця). В ньому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.    

 — Можна переглянути інформацію про сплату єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу, — пояснює  директор департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду України  Олександр Малецький.

У кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

 Ще одна функція дає можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду по довідки. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується. Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

Выпуск: 

Схожі статті