Апарат – фундамент обласної ради

Крокуючи коридорами обласного парламенту, не можемо не заглянути  до керуючого справами апарату Олександра БАЛАНА, щоб дізнатися, чим займається апарат обласної ради, яка його роль в роботі обласної ради? Вже знаємо, що основними функціями і завданням апарату є здійснення організаційного, правового, документального, інформаційного, аналітичного, кадрового, фінансового, господарського, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності обласної ради, її органів, депутатів, депутатських фракцій та груп. 

Тут сприяють також взаємодії обласної ради з територіальними громадами, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади, іншими органами державної влади. 

До виконавчого апарату обласної ради входить апарат обласної влади та управління обласної ради з майнових відносин. 

Управління обласної ради з майнових відносин реалізує повноваження обласної ради щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області з метою ефективного і раціонального використання майна. 

Що стосується структурних підрозділів безпосередньо апарату обласної ради, то у нас 4 управління та 8 самостійних відділів.

– Яка роль апарату в роботі обласної ради? – питаємо ми у керуючого справами апарату Олександра балана.

– Роль апарату обласної ради полягає в тому, щоб ефективно виконувались повноваження керівництва та депутатів обласної ради, і апарат, на мою думку, дуже добре з цим справляється.

– Тобто, без перебільшення можна сказати, що якість підготовлених проектів рішень та прийнятих рішень уже безпосередньо на пленарному засіданні обласної ради, в першу чергу, залежить від того, як спрацює апарат?

– Однозначно, апарат відіграє дуже важливу роль, але у нас також досить активні депутати обласної ради, які дуже фахово працюють з проектами рішень, бо частину з них депутати і апарат обласної ради готують особисто, а ті проекти рішень, які підготовлено та внесено обласною державною адміністрацією депутати і апарат обласної ради розглядають та, у разі потреби, доопрацьовують, і на пленарне засідання сесії виходять доопрацьовані проекти рішень з урахуванням вимог законодавства України та думок і пропозицій керівництва, депутатів і апарату обласної ради.

– Як організовано роботу комісій? 

– Організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності постійних комісій здійснює апарат обласної ради. Визначені працівники допомагають в роботі постійних комісій. Є положення про постійні комісії, яке визначає порядок їх формування, повноваження, порядок організації роботи та функціональну спрямованість. А також, враховуючи пропозиції постійних комісій, головою обласної ради затверджено їхній графік роботи, який розміщено на сайті обласної ради де визначено дату, час та місце проведення засідань. Якщо на розгляд надійшли звернення, які необхідно розглянути, то постійна комісія має можливість провести засідання, розглянути питання та прийняти відповідні висновки та рекомендації.

У разі, якщо заплановано сесію обласної ради, то готується окремий графік засідань постійних комісій, на яких розглядаються та узгоджуються проекти рішень.

– Чи торкнулося скорочення штату апарату обласної ради? Як ви змогли  перерозподілити навантаження в роботі без втрати ефективності?

– Відповідь проста. На сьогодні у нас в апараті обласної ради працює стільки людей, скільки потрібно для виконання повноважень керівництва та депутатів обласної ради. Я вважаю, що апарат обласної ради ефективно і якісно виконує свою роботу.

– Які питання плануєте винести на наступну сесію?

– Внесення змін до бюджету на 2018 рік, прийняття бюджету на 2019 рік, внесення змін до програм та затвердження нових або тих, у яких термін дії закінчується у 2018 році, майнові, земельні питання, затвердження статутів та контрактів комунальних закладів, інші питання. 

– Олександре Миколайовичу, як проходить один день керуючого справами апарату?

– Мій робочий день розпочинається з перегляду записника, які доручення і питання я повинен виконати. Контролюю питання, що в роботі. 

Потім переглядаю листи вхідної та вихідної кореспонденції та, в разі потреби, корегую вихідні листи. спілкуючись з виконавцями. Згідно з дорученнями голови обласної ради, контролюю виконання вхідної кореспонденції. 

Організовую наради з начальниками управлінь та відділів щодо виконання доручень і завдань, покладених головою обласної ради на апарат. За дорученням голови обласної ради беру участь у нарадах і заходах, на які запрошено обласну раду тощо.

На завершення хочу подякувати голові обласної ради Анатолію Ігоровичу Урбанському за можливість очолювати апарат обласної ради та працювати у такому професійному колективі і бути корисним громаді Одещини. 

Фото авторки

Рубрика: 
Район: 
Выпуск: 

Схожі статті