Контейнерний ринок став на стрімку колію

В Одесі завершився XIII міжнародний Чорноморський контейнерний саміт, на якому було обговорено перспективи розвитку контейнерного ринку, а також створення сприятливих умов для контейнерних потоків в регіоні, особливості конкурентної боротьби на ринку термінальних послуг тощо.

В Південній Пальмірі працювали фахівці контейнерної логістики з України, Грузії, Румунії, Болгарії, Туреччини, керівники транспортних підприємств, перевізники, оператори терміналів, лінійні агенти і експедитори.

Однією з ключових на форумі стала доповідь про перспективи розвитку контейнерних перевезень залізницею в.о. заступника директора регіонального філіалу з логістики та роботи з поромами Івана Ємця із регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Спікер наголосив, що перевезення контейнерів у складі контейнерних поїздів зростає. Так, у 2018 році показник досяг 72%, а за 7 місяців 2019 року складає 51% відповідно до аналогічних періодів попередніх років. Також він розповів про пріоритетні плани залізничників щодо контейнерних перевезень. Так, для збільшення обсягів перевезень, зменшення термінів транспортування  АТ «Укрзалізниця» організувала ряд контейнерних поїздів і поїздів комбінованого транспорту в напрямках міжнародних транспортних коридорів «Вікінг», «ZUBR», в перспективі - Китай - країни ЄС, Польща - Іран. У 2019 було організовано курсування: двох поїздів в міжнародному сполученні за маршрутом Білорусь - Україна - Румунія і за маршрутом Україна (Нижньодніпровськ-Вузол) - Польща та ін.  Крім того, з 9 вересня АТ «Укрзалізниця» організувала курсування контейнерних поїздів за маршрутами Чорноморськ - Порт - Балин, Чорноморськ - Порт - Гнівань, Чорноморськ - Порт - Старокостянтинів ІІ.

Є інформація про те, що незабаром відбудеться запуск міжнародного контейнерного потягу за маршрутом Одеса - Порт - Кишинів. Окрім того, заплановано запуск ще 3 міжнародних маршрутів контейнерних поїздів, а саме Китай - Європа, Польща - Україна, Німеччина - Україна.

Як зазначалося на форумі, Чорноморський контейнерний ринок до кризи 2008 року зростав швидкими темпами - до 40% на рік. Нині він не лише відновився, але і перевершив попередні досягнення. Активно розвиває інфраструктуру контейнерних перевезень і стивідорну діяльність в морських портах України.

Рубрика: 
Выпуск: 

Схожі статті